Facebook pro firmy II: Jak nastartovat svoji Facebook stránku
Založili jste si Facebook stránku, získali první fanoušky a chcete se pohnout dál? Věnujete Facebooku čas a nepřináší vám to výsledky? Nejste si jisti, jak úspěšnost aktivit a vaše experimentování na Facebooku vyhodnocovat? Naučte se, jak nastartovat svoji Facebook stránku.
Ve 2. části Facebook školení si řekneme, jaké postupy používat, abyste získali co nejrychleji a nejlevněji relevantní fanoušky, a jak je zapojit pomocí reakcí, komentářů a sdílení vašich příspěvků.
Pokud jste se s vaší stránkou „zasekli“ na několika stech fanoušcích, ukážeme si postupy, které ji posunou na kritickou hranici 1000–2000 fanoušků, abyste získali na vaše příspěvky reakce. Tvorba obsahu pro Facebook zabírá hodně času, proto je nejdřív potřeba zajistit, aby měl váš obsah patřičné publikum.
Témata Facebook školení II:
- Vaše první publikum aneb Nezapomněli jste na nic?
- Pořádání soutěží, anket a kvízů na Facebooku
- Jak co nejvíc vytěžit váš kvalitní obsah aneb Jak získat kontakty z Facebooku?
- Kdy a jak oslovit partnerské stránky na Facebooku a jak s nimi spolupracovat?
- Vyhodnocování vašich aktivit a tipy pro ulehčení správy vaší Facebook stránky.
Lektorky
Facebook školení vedou Mgr. Milena Fridmanová a Mgr. Žanet Krasnecová, konzultantky online marketingu s 11letou praxí.
- Milena Fridmanová
- Žanet Krasnecová
Praktické informace:
Momentálně nemáme vypsané termíny školení. Pokud ale máte zájem, dozvědět se, jak z Facebooku vytěžit co nejvíce, kontaktujte nás a domluvíme si konzultaci na míru pro vaše potřeby.