PŘÍPADOVÁ STUDIE JAHODÁRNA BROZANY
ZVÝŠENÍ PRODEJE PŘES E-SHOP
ONLINE PRODEJE JSME
MEZIROČNĚ ZVÝŠILI O
400 %
PŘI ZACHOVÁNÍ STANOVENÉ
CENY ZA ZÍSKÁNÍ OBJEDNÁVKY
ONLINE PRODEJE JSME
MEZIROČNĚ ZVÝŠILI O
400 %
PŘI ZACHOVÁNÍ STANOVENÉ
CENY ZA ZÍSKÁNÍ OBJEDNÁVKY
PRIMÁRNÍ CÍLE PROJEKTU
CO PRO JAHODÁRNU DĚLÁME?
S Jahodárnou Brozany jsme začali spolupracovat na podzim 2018. Domluvili jsme se na realizaci soutěže na Facebooku. Jejím cílem byl prodej českého česneku přes e-shop. Po úspěšné kampani jsme začali rozvíjet také další aktivity a nyní se staráme o jejich kompletní online marketing.
Naše aktivity zahrnují:
1
Online analytika
Klient měl na svém webu nasazené statistiky Google Analytics, ale neměřil e-commerce, který jsme mu následně nastavili. Nyní můžeme pravidelně sledovat, vyhodnocovat a optimalizovat naše aktivity.
2
Kampaně na Facebooku
Klient používal na správu kampaní Business manager, ale nevyužíval jeho plný potenciál. Na web jsme proto nasadili měřící kód Facebooku, rozšířili cílení na jednotlivá publika a přidali produktový feed. Všechny kampaně jsme nastavili s optimalizací na získání konverzí. Platformu využíváme také na zvýšení prodeje na prodejním stánku a na branding.
3
Kampaně v Google Ads a Skliku
Kampaním ve vyhledávání navyšujeme potenciál tím, že využíváme také dalších možností propagace. Přidali jsme remarketing a produktové kampaně. Na speciální akce využíváme i obsahovou síť.
4
Obsah a SEO
Jako první krok jsme vypracovali analýzu klíčových slov, která nám slouží pro plánování a vytváření obsahu, kampaní i SEO webu.
Na základě dat z analýzy jsme začali s úpravou kategorií e-shopu a kvalitním SEO editingem veškerého obsahu včetně doplnění potřebných meta prvků.
Přirozenou návštěvnost webu zvyšujeme psaním článků pro blog. Zaměřujeme se v nich na pěstování, uskladnění čí léčivé účinky plodin, které lze na e-shopu zakoupit. Vytváříme také popisky nových produktů přidaných do nabídky e-shopu.
CO PRO JAHODÁRNU DĚLÁME?
S Jahodárnou Brozany jsme začali spolupracovat na podzim 2018. Domluvili jsme se na realizaci soutěže na Facebooku. Jejím cílem byl prodej českého česneku přes e-shop. Po úspěšné kampani jsme začali rozvíjet také další aktivity a nyní se staráme o jejich kompletní online marketing.
Naše aktivity zahrnují:
1
Online analytika
Klient měl na svém webu nasazené statistiky Google Analytics, ale neměřil e-commerce, který jsme mu následně nastavili. Nyní můžeme pravidelně sledovat, vyhodnocovat a optimalizovat naše aktivity.
2
Kampaně na Facebooku
Klient používal na správu kampaní Business manager, ale nevyužíval jeho plný potenciál. Na web jsme proto nasadili měřící kód Facebooku, rozšířili cílení na jednotlivá publika a přidali produktový feed. Všechny kampaně jsme nastavili s optimalizací na získání konverzí. Platformu využíváme také na zvýšení prodeje na prodejním stánku a na branding.
3
Kampaně v Google Ads a Skliku
Kampaním ve vyhledávání navyšujeme potenciál tím, že využíváme také dalších možností propagace. Přidali jsme remarketing a produktové kampaně. Na speciální akce využíváme i obsahovou síť.
4
Obsah a SEO
Jako první krok jsme vypracovali analýzu klíčových slov, která nám slouží pro plánování a vytváření obsahu, kampaní i SEO webu.
Na základě dat z analýzy jsme začali s úpravou kategorií e-shopu a kvalitním SEO editingem veškerého obsahu včetně doplnění potřebných meta prvků.
Přirozenou návštěvnost webu zvyšujeme psaním článků pro blog. Zaměřujeme se v nich na pěstování, uskladnění čí léčivé účinky plodin, které lze na e-shopu zakoupit. Vytváříme také popisky nových produktů přidaných do nabídky e-shopu.
ZA DOBU SPOLUPRÁCE JSME DOSÁHLI:
o 290 %
zvýšení celkové
návštěvnosti webu
o 400 %
zvýšení objemu
online prodeje
o 80 %
zvýšení poměru online
prodeje z celkového obratu