Facebook pro firmy III: Reklama na Facebooku

Chcete se naučit využívat reklamní nástroje na Facebooku? Stále se snižující přirozený dosah příspěvků klade nárok na dobrou znalost typů reklamních kampaní a reklamních formátů. Zjistěte, jaké možnosti pro sponzorované šíření obsahu Facebook nabízí a jaký je rozdíl mezi správou kampaní z Facebook stránky a prací s Facebook Business Managerem.  

Tomu, proč je na Facebooku nutné používat reklamní nástroje, jsme se věnovali v prvních dvou částech Facebook školení. 3. část se zaměřuje na to, jaké nástroje Facebook nabízí pro získání většího dosahu, pro práci se stávajícími fanoušky či pro výkonnostní kampaně i bez nutnosti budovat obsah Facebook stránky.

Pokud ještě zkušenost s reklamními nástroji Facebooku nemáte, odborníka na kampaně z vás během půldenního školení neuděláme a ani to není náš záměr. Určitě si ale uděláte přehled o tom, jaké formáty a nástroje existují a které jsou pro vás vhodné. Zjistíte, jak vůbec reklamu na Facebooku plánovat.

Témata Facebook školení III:

  • Jaký je rozdíl mezi sponzorováním příspěvků ze stránky a Facebook Business Managerem?
  • Jaké typy kampaní Facebook nabízí a k čemu je použít?
  • Na jaké okruhy uživatelů je možné reklamy cílit a jak si nastavit publikum?
  • Jaké jsou formáty a umístění reklam? Jaká jsou pravidla při jejich tvorbě?
  • Jak vyhodnocovat úspěšnost kampaní?

 

Školení zahrnuje praktická cvičení, na kterých si probíraná témata hned vyzkoušíte a zároveň na vaše výstupy získáte zpětnou vazbu. Ze školení odejdete s jasnou představou o možnostech využití reklamy na Facebooku a o tom, jak kampaně využít v rámci vaší Facebook strategie. 

Lektorky

Facebook školení vedou Mgr. Milena Fridmanová a Mgr. Žanet Krasnecová, konzultantky online marketingu s 11letou praxí.

Více o lektorkách >>

Praktické informace:

Kde: Impact Hub Praha, Drtinova 557/10, 150 00 Praha 5

 

Nejbližší termíny školení:

24/05/2018 | 9:00 – 13:00

 

Cena: 1.500 Kč

 

Při registraci na všechny 3 části Facebook školení získáte slevu 500 Kč (3 školení za 4.000 Kč).

Min. počet účastníků 6, max. 10. Počet míst je omezený, abychom mohli pracovat na strategii každého z vás.  Pokud již FB stránku máte, uveďte ji prosím ve své přihlášce.

Vaše přihláška je platná po uhrazení účastnického poplatku na základě elektronicky zaslané faktury. Přihlášením na seminář souhlasíte s podmínkami účasti na školeních StartOnline s.r.o.

Přihlašte se na školení

Jsem plátce DPH

Mám zájem o všechny 3 části se slevou 12% (kompletní balíček)

Rád(a) získám inspirace k online marketingu formou newslettru

Přečtěte si jak zpracováváme vaše osobní údaje