Spustíme Vaše reklamní kampaně

Mnoho lidí na internetu se může stát Vašimi klienty. Stačí být vidět a ve správném momentu uživatele oslovit, ať už jsou ve vyhledávači, ve své e-mailové schránce, na Facebooku nebo čtou jiné stránky.

Mít webové stránky je jako vlastnit kavárnu nebo obchod. Dalším logickým krokem je, že potřebujete, aby k Vám začali chodit lidi. Pomůže Vám dobrá optimalizace webu pro vyhledávače či kvalitní tvorba obsahu. Můžete se také spoléhat na to, že si lidi mezi sebou o Vás řeknou a zákazníci postupně dorazí. To všechno funguje, jen to může trvat dlouho.

Reklamní kampaně na internetu jsou velmi rychlou a efektivní cestou k získávání nových klientů.

Níže najdete jednotlivé typy internetové reklamy. Každý byznys však potřebuje svůj vlastní marketingový koktejl. Poradíme Vám tedy, jaký typ propagace zvolit, jak jednotlivé možnosti synergicky zkombinovat a spustíme pro Vás reklamní kampaň. Po jejím spuštění se o ni dále postaráme nebo to naučíme Vás.

Kampaň ve vyhledávání

Reklama ve vyhledávačích Google a Seznam oslovuje uživatele internetu, kteří už Vaše produkty či služby hledají. Stačí být vidět a ve správném momentu se odlišit od konkurence. Tato reklama je skvěle měřitelná, lze ji snadno optimalizovat a vyhodnotit její úspěšnost.

Reklama v obsahové síti

Tato reklama může vzbudit zájem o Vaše produkty a služby ve chvíli, kdy je uživatelé (ještě) nevyhledávají. Má mnoho variant cílení. Uživatele může oslovit textem, obrázkem, či videem. S pomocí remarketingu můžete pracovat s těmi, kteří Váš web již navštívili.

Reklama na Facebooku

Facebook není pro každý typ byznysu. Může však být skvělým nástrojem k budování viditelnosti, ke komunikaci s klienty či k práci s veřejným míněním. Můžete ho využít i pro takovou reklamní kampaň nebo soutěž, kterou Vaše oficiální stránky neunesou.

E-mailing

Posílání reklamních e-mailů můžou Vaši klienti vnímat jako přidanou hodnotu. Stačí nabízet kvalitní obsah a negenerovat pouze obchodní sdělení. Potřebujete k tomu dobré nastavení databáze, segmentaci klientů, nápad na sbírání nových kontaktů a variabilní šablonu.

Zkusil jsem kampaň na půjčovnu aut a po krátkém čase jsme zjistili, že má zajímavé výsledky i ceny za konverze (poptávky z webu). Podnítilo mě to uvažovat o rozšíření tohoto byznysu pronájmu vícemístných vozů.

Jakub Svoboda

Volkswagen-audi.cz

Kampaň ve vyhledávání

Reklama ve vyhledávačích Google a Seznam oslovuje uživatele internetu, kteří už Vaše produkty či služby hledají. Stačí být vidět a ve správném momentu se odlišit od konkurence. Tato reklama je skvěle měřitelná, lze ji snadno optimalizovat a vyhodnotit její úspěšnost. Co od nás získáte?

  • Spuštění kampaně do 5-ti pracovních dnů od uhrazení zálohy
  • Perfektní analýzu klíčových slov – a přesně tolik slov, kolik Vaše kampaň potřebuje
  • Kreativní a poutavé reklamní texty, které Vás odliší od konkurence – žádné automaty
  • Nastavení měřitelných cílů, které Vám umožní vyhodnotit skutečný přínos kampaně
  • Průběžnou optimalizaci kampaně s ohledem na sezónnost a “životní cyklus” kampaně
  • Poplatek za správu nastavený podle rozsahu práce – žádné neměnné paušální poplatky
  • Pravidelné zprávy o výsledcích kampaně a osobní kontakt

Kampaň ve vyhledávání může být startovacím motorem pro Váš byznys, který pak dál pojede vlastním tempem, anebo stálou součástí Vaší marketingové strategie, kdy tvoří jisté procento z obratu.

Kampaň ve vyhledávání Vám nastavíme nově anebo převezmeme a vylepšíme Vaši stávající kampaň.

Chci nezávaznou konzultaci >>

Reklama v obsahové síti

Tato reklama může vzbudit zájem o Vaše produkty a služby ve chvíli, kdy je uživatelé (ještě) nehledají. Může posloužit k propagaci novinek, k budování povědomí o značce, skvěle taky podpoří kampaň ve vyhledávání.

S pomocí remarketingu oslovíme ty, kteří Váš web již navštívili. Udržíme tak pozornost lidí, kteří u Vás něco hledali, ale zatím nenakoupili (to je případ, kdy na Vás u zpráv vykoukne kabát, který jste si včera prohlíželi v jistém e-shopu).

V obsahové síti lze využít reklamní texty, ale i obrázky, animace či videa. Bannery můžeme udělat automaticky a tedy levně anebo vytvoříme originální grafiku, která přitáhne uživatele svou nápaditostí.

Co od nás získáte?

  • Spuštění kampaně do 5-ti pracovních dnů od uhrazení zálohy
  • Analýzu možností cílení – přesně tolik cílení, kolik Vaše kampaň potřebuje
  • Kreativní a poutavou reklamu, které Vás odliší od konkurence – bannery od automatů až po originály
  • Nastavení měřitelných cílů, které umožní vyhodnotit skutečný přínos kampaně
  • Průběžnou optimalizaci kampaně s ohledem na sezónnost a “životní cyklus” kampaně
  • Poplatek za správu nastavený podle rozsahu práce – žádné neměnné paušální poplatky
  • Pravidelné zprávy o výsledcích kampaně a osobní kontakt

Kampaň v obsahové síti Vám nastavíme nově anebo převezmeme a vylepšíme Vaši stávající kampaň.

Chci nezávaznou konzultaci >>

Zkusil jsem kampaň na půjčovnu aut a po krátkém čase jsme zjistili, že má zajímavé výsledky i ceny za konverze (poptávky z webu). Podnítilo mě to uvažovat o rozšíření tohoto byznysu pronájmu vícemístných vozů.

Jakub Svoboda

Volkswagen-audi.cz

Reklama na Facebooku

Facebook není vhodný pro každý typ byznysu. Může však být skvělým nástrojem k budování viditelnosti, ke komunikaci s klienty či k práci s veřejným míněním. Můžete ho využít i pro takovou reklamní kampaň nebo soutěž, kterou Vaše oficiální stránky neunesou.

Facebook Vám nabízí práci s FB stránkami, se skupinami lidí a s reklamními formáty, které přivádějí uživatele na Váš web nebo na FB stránku. Poskytuje pestré možnosti cílení a různé zábavné a trendy formy, jak uživatele oslovit. Je interaktivní – což může být velkou výhodou nebo také výzvou.

Co od nás získáte?

  • Spuštění kampaně do 5-ti pracovních dnů od uhrazení zálohy
  • Strategii, která vám poradí, co přesně z Facebooku využít a k čemu
  • Nastartování FB stránky a její propojení s další marketingovou komunikací
  • Kreativní a poutavé reklamní formáty, které Vás odliší od konkurence
  • Nastavení měřitelných cílů, které umožní vyhodnotit skutečný přínos kampaně
  • Průběžnou optimalizaci kampaně s ohledem na sezónnost a “životní cyklus” kampaně
  • Poplatek za správu nastavený podle rozsahu práce – žádné neměnné paušální poplatky
  • Pravidelné zprávy o výsledcích kampaně a osobní kontakt

Chci nezávaznou konzultaci >>

E-mailing

Posílání reklamních e-mailů můžou Vaši klienti vnímat jako obtěžování nebo jako přidanou hodnotu. Stačí nabízet kvalitní obsah a negenerovat pouze obchodní sdělení. Potřebujete k tomu dobré nastavení databáze, segmentaci klientů, nápad na sbírání nových kontaktů a variabilní šablonu.

Co od nás získáte?

  • propojení Vašeho webu či Facebooku na databázi kontaktů
  • zpracování Vašich existujících kontaktů do praktické a přehledné databáze
  • nápad, díky kterému se budou další lidé dobrovolně a rádi přihlašovat do Vaší databáze
  • strategii, jak pomocí e-mailingu pracovat se stávajícími klienty
  • nastavení šablony pro rozesílání Vašich sdělení
  • přípravu Vašich newsletterů nebo supervizi pro Váš interní proces (jejich) přípravy
  • sledování statistik a interakce uživatelů s newsletterem a zlepšování jejich úspěšnosti

Využijte e-mailing inteligentně jako nástroj na udržení pozornosti Vašich stávajících klientů i lidí, kteří se zajímají o Váš byznys.

Chci nezávaznou konzultaci >>

ikonka2_white

Máte zájem o reklamní kampaň na Vaše webové stránky? Kontaktujte nás, rádi si s Vámi promluvíme.

Jak to funguje?

  • Pobavíme se o tom, proč kampaň chcete, co od ní očekáváte a jak by Vám měla sloužit.
  • Vytvoříme specifikaci a tím určíme časový rámec práce i finální cenu strategie.
  • Během tvorby marketingové kampaně jsme spolu v úzkém kontaktu.
  • Kampaň Vám předáme ke schválení a následně spustíme.
  • Kampaň Vám dále optimalizujeme.

Kontaktujte nás

15 + 14 =