Mít webové stránky je jako vlastnit kavárnu nebo obchod. Dalším logickým krokem je, že potřebujete, aby k Vám začali chodit lidi. Pomůže Vám dobrá optimalizace webu pro vyhledávače či kvalitní tvorba obsahu. Můžete se také spoléhat na to, že si lidi mezi sebou o Vás řeknou a zákazníci postupně dorazí. To všechno funguje, jen to může trvat dlouho.
Reklamní kampaně na internetu jsou velmi rychlou a efektivní cestou k získávání nových klientů.
Níže najdete jednotlivé typy internetové reklamy. Každý byznys však potřebuje svůj vlastní marketingový koktejl. Poradíme Vám tedy, jaký typ propagace zvolit, jak jednotlivé možnosti synergicky zkombinovat a spustíme pro Vás reklamní kampaň. Po jejím spuštění se o ni dále postaráme nebo to naučíme Vás.
Kampaň ve vyhledávání
Reklama ve vyhledávačích Google a Seznam oslovuje uživatele internetu, kteří už Vaše produkty či služby hledají. Stačí být vidět a ve správném momentu se odlišit od konkurence. Tato reklama je skvěle měřitelná, lze ji snadno optimalizovat a vyhodnotit její úspěšnost.
Reklama v obsahové síti
Tato reklama může vzbudit zájem o Vaše produkty a služby ve chvíli, kdy je uživatelé (ještě) nevyhledávají. Má mnoho variant cílení. Uživatele může oslovit textem, obrázkem, či videem. S pomocí remarketingu můžete pracovat s těmi, kteří Váš web již navštívili.
Reklama na Facebooku
Facebook není pro každý typ byznysu. Může však být skvělým nástrojem k budování viditelnosti, ke komunikaci s klienty či k práci s veřejným míněním. Můžete ho využít i pro takovou reklamní kampaň nebo soutěž, kterou Vaše oficiální stránky neunesou.
E-mailing
Posílání reklamních e-mailů můžou Vaši klienti vnímat jako přidanou hodnotu. Stačí nabízet kvalitní obsah a negenerovat pouze obchodní sdělení. Potřebujete k tomu dobré nastavení databáze, segmentaci klientů, nápad na sbírání nových kontaktů a variabilní šablonu.
Zkusil jsem kampaň na půjčovnu aut a po krátkém čase jsme zjistili, že má zajímavé výsledky i ceny za konverze (poptávky z webu). Podnítilo mě to uvažovat o rozšíření tohoto byznysu pronájmu vícemístných vozů.
Kampaň ve vyhledávání
Reklama ve vyhledávačích Google a Seznam oslovuje uživatele internetu, kteří už Vaše produkty či služby hledají. Stačí být vidět a ve správném momentu se odlišit od konkurence. Tato reklama je skvěle měřitelná, lze ji snadno optimalizovat a vyhodnotit její úspěšnost. Co od nás získáte?
- Spuštění kampaně do 5-ti pracovních dnů od uhrazení zálohy
- Perfektní analýzu klíčových slov – a přesně tolik slov, kolik Vaše kampaň potřebuje
- Kreativní a poutavé reklamní texty, které Vás odliší od konkurence – žádné automaty
- Nastavení měřitelných cílů, které Vám umožní vyhodnotit skutečný přínos kampaně
- Průběžnou optimalizaci kampaně s ohledem na sezónnost a “životní cyklus” kampaně
- Poplatek za správu nastavený podle rozsahu práce – žádné neměnné paušální poplatky
- Pravidelné zprávy o výsledcích kampaně a osobní kontakt
Kampaň ve vyhledávání může být startovacím motorem pro Váš byznys, který pak dál pojede vlastním tempem, anebo stálou součástí Vaší marketingové strategie, kdy tvoří jisté procento z obratu.
Kampaň ve vyhledávání Vám nastavíme nově anebo převezmeme a vylepšíme Vaši stávající kampaň.
Reklama v obsahové síti
Tato reklama může vzbudit zájem o Vaše produkty a služby ve chvíli, kdy je uživatelé (ještě) nehledají. Může posloužit k propagaci novinek, k budování povědomí o značce, skvěle taky podpoří kampaň ve vyhledávání.
S pomocí remarketingu oslovíme ty, kteří Váš web již navštívili. Udržíme tak pozornost lidí, kteří u Vás něco hledali, ale zatím nenakoupili (to je případ, kdy na Vás u zpráv vykoukne kabát, který jste si včera prohlíželi v jistém e-shopu).
V obsahové síti lze využít reklamní texty, ale i obrázky, animace či videa. Bannery můžeme udělat automaticky a tedy levně anebo vytvoříme originální grafiku, která přitáhne uživatele svou nápaditostí.
Co od nás získáte?
- Spuštění kampaně do 5-ti pracovních dnů od uhrazení zálohy
- Analýzu možností cílení – přesně tolik cílení, kolik Vaše kampaň potřebuje
- Kreativní a poutavou reklamu, které Vás odliší od konkurence – bannery od automatů až po originály
- Nastavení měřitelných cílů, které umožní vyhodnotit skutečný přínos kampaně
- Průběžnou optimalizaci kampaně s ohledem na sezónnost a “životní cyklus” kampaně
- Poplatek za správu nastavený podle rozsahu práce – žádné neměnné paušální poplatky
- Pravidelné zprávy o výsledcích kampaně a osobní kontakt
Kampaň v obsahové síti Vám nastavíme nově anebo převezmeme a vylepšíme Vaši stávající kampaň.
Zkusil jsem kampaň na půjčovnu aut a po krátkém čase jsme zjistili, že má zajímavé výsledky i ceny za konverze (poptávky z webu). Podnítilo mě to uvažovat o rozšíření tohoto byznysu pronájmu vícemístných vozů.
Reklama na Facebooku
Facebook není vhodný pro každý typ byznysu. Může však být skvělým nástrojem k budování viditelnosti, ke komunikaci s klienty či k práci s veřejným míněním. Můžete ho využít i pro takovou reklamní kampaň nebo soutěž, kterou Vaše oficiální stránky neunesou.
Facebook Vám nabízí práci s FB stránkami, se skupinami lidí a s reklamními formáty, které přivádějí uživatele na Váš web nebo na FB stránku. Poskytuje pestré možnosti cílení a různé zábavné a trendy formy, jak uživatele oslovit. Je interaktivní – což může být velkou výhodou nebo také výzvou.
Co od nás získáte?
- Spuštění kampaně do 5-ti pracovních dnů od uhrazení zálohy
- Strategii, která vám poradí, co přesně z Facebooku využít a k čemu
- Nastartování FB stránky a její propojení s další marketingovou komunikací
- Kreativní a poutavé reklamní formáty, které Vás odliší od konkurence
- Nastavení měřitelných cílů, které umožní vyhodnotit skutečný přínos kampaně
- Průběžnou optimalizaci kampaně s ohledem na sezónnost a “životní cyklus” kampaně
- Poplatek za správu nastavený podle rozsahu práce – žádné neměnné paušální poplatky
- Pravidelné zprávy o výsledcích kampaně a osobní kontakt
E-mailing
Posílání reklamních e-mailů můžou Vaši klienti vnímat jako obtěžování nebo jako přidanou hodnotu. Stačí nabízet kvalitní obsah a negenerovat pouze obchodní sdělení. Potřebujete k tomu dobré nastavení databáze, segmentaci klientů, nápad na sbírání nových kontaktů a variabilní šablonu.
Co od nás získáte?
- propojení Vašeho webu či Facebooku na databázi kontaktů
- zpracování Vašich existujících kontaktů do praktické a přehledné databáze
- nápad, díky kterému se budou další lidé dobrovolně a rádi přihlašovat do Vaší databáze
- strategii, jak pomocí e-mailingu pracovat se stávajícími klienty
- nastavení šablony pro rozesílání Vašich sdělení
- přípravu Vašich newsletterů nebo supervizi pro Váš interní proces (jejich) přípravy
- sledování statistik a interakce uživatelů s newsletterem a zlepšování jejich úspěšnosti
Využijte e-mailing inteligentně jako nástroj na udržení pozornosti Vašich stávajících klientů i lidí, kteří se zajímají o Váš byznys.
Máte zájem o reklamní kampaň na Vaše webové stránky? Kontaktujte nás, rádi si s Vámi promluvíme.
Jak to funguje?
- Pobavíme se o tom, proč kampaň chcete, co od ní očekáváte a jak by Vám měla sloužit.
- Vytvoříme specifikaci a tím určíme časový rámec práce i finální cenu strategie.
- Během tvorby marketingové kampaně jsme spolu v úzkém kontaktu.
- Kampaň Vám předáme ke schválení a následně spustíme.
- Kampaň Vám dále optimalizujeme.