PPC kampaně
(Reklama v systémech Google a Seznam)
PPC reklama je efektivní a rychlý způsob jak získat nové zákazníky. Má několik forem. Přímou odpovědí na poptávku jsou kampaně ve vyhledávání. Pro zvýšení povědomí o produktech, službách nebo značce obecně, slouží dobře kampaně v obsahové síti. Remarketing, tedy vracení uživatelů zpátky na váš web, se zase hodí k dokončení akcí, které uživatele na webu započali.
Zkratka PPC (z anglického pay per click) znamená, že u reklamy platíte pouze za proklik na vaši cílovou stránku. U správy kampaní klademe důraz na kvalitní měření výsledků a následnou optimalizaci tak, aby vám kampaň přinášela obchodní výsledky.
Co zahrnuje spuštění kampaní:
- Zřízení reklamních účtů – reklamní účty vytvoříme, přidělíme vám přístupy, nastavíme fakturaci a účet propojíme s Google Analytics.
- Výběr klíčových slov – definujeme klíčová slova, která vám budou generovat zisk.
- Psaní reklamních textů – vytvoříme reklamní texty, které podtrhnou vaše výhody a odliší vás od konkurence
- Vytvoření grafických formátů – k tvorbě reklamních bannerů můžeme využít automatické šablony (pouze Google), nebo vytvoříme originální bannery ve stylu, jakým chcete působit na vaše potenciální klienty.
- Cílení na vaše potenciální klienty – ze všech uživatelů internetu oslovíme ty, kteří mají největší potenciál k nákupu nebo poptání vašich produktů/služeb. Využijeme k tomu cílení na lokality, jazyky, zařízení, chování či zájmy.
- Reklamní strategii – naše 10-ti leté zkušenosti se správou kampaní využijeme k tomu, aby vaše kampaň získala dobré výchozí postavení a měla šanci na úspěch v konkurenčním prostředí internetu.
Ceník pro spuštění kampaně:
- cena za spuštění dané kampaně se platí jednorázově na začátku spolupráce před spuštěním kampaní
do 10 produktů/služeb | do 20 produktů/služeb | více než 20 produktů/služeb | |
---|---|---|---|
Kampaň ve vyhledávání | 3.000 - 5.000 | 5.000 - 8.000 | od 8.000 |
Kampaň v obsahové síti | 2.000 - 4.000* | 4.000 - 7.000* | od 7.000* |
Remarketing | 2.000 - 4.000* | 4.000 - 7.000* | od 7.000* |
Dynamický remarketing - dle rozsahu: | 6.000 - 9.000 |
* cena nezahrnuje vytvoření originálních bannerů
Co zahrnuje průběžná správa kampaní:
- Průběžnou optimalizaci kampaní – kampaně průběžně upravujeme a doplňujeme na základě jejich výsledků a definovaných cílů.
- Report – výsledky kampaní s písemným komentářem a návrhy na další období od nás dostanete měsíčně ve formě dokumentu.
- Komunikaci nad vývojem kampaní – bez vaší součinnosti nelze kampaně efektivně spravovat. Společnými silami najdeme takovou podobu kampaně, která bude stabilní oporou vašeho podnikání.
Ceník pro správu kampaně:
- správu kampaně fakturujeme vždy na 2 měsíce předem tak, aby byla správa uhrazená před začátkem měsíce, ve kterém proběhne
- minimální měsíční poplatek za správu kampaně je 1800 Kč (platí pro jeden reklamní systém)
- cenu za správu kampaně počítáme jako procento z media budgetu. Čím je budget vyšší, tím je procento za správu kampaně nižší.
Rozpočet na média (Google, Seznam) | do 10.000 | od 10.001 do 20.000 | od 20.001 do 30.000 | 30.001 a více |
---|---|---|---|---|
Kampaň ve vyhledávání | 1.800 - 3.000 | 3.000 - 5.500 | 5.500 - 7.500 | 7.500 a více |
Kampaň v obsahové síti | + 300 - 500 | + 500 - 1.000 | + 1.000 - 1.500 | + 1.500 a více |
Remarketing | + 300 - 500 | + 500 - 1.000 | + 1.000 - 1.500 | + 1.500 a více |
Dynamický remarketing - dle rozsahu |
* ceny jsou uvedené v Kč
- Služby týkající se textů a klíčových slov jsou zahrnuty v ceně pouze pro jazyky: čeština a slovenština. Pokud bude součástí kampaně i jiný jazyk, cena se navýší dle velikosti kampaně, většinou o polovinu sumy na správu pro jeden jazyk.
- Zakládáme si na transparentní spolupráci, proto si můžete náklady na média (Google, Seznam) platit sám do vlastního účtu, který vám samozřejmě zůstane i po ukončení spolupráce. Jestli si účet nechcete zakládat, budete jednoduše náklady na média platit přes nás. Po ukončení spolupráce dostanete do tohoto účtu přístup.
Ceny uvedené v Ceníku jsou orientační. Doporučené ceny pro vaše kampaně určuje Objednávka.
Jste připraveni začít?
- Vyplňte nám prosím online formulář, ať máme ke kampani jasné zadání.
- Měli jste už v minulosti kampaně? Pokud je to možné, rádi váš existující účet převezmeme. Pokud to možné není, pomůže nám do něj alespoň nahlédnout. Dejte nám o předešlých kampaních vědět.
- Máme již přístup k vašim statistikám Google Analytics? Pokud ne, přidejte nám naše e-maily zanet@startonline.cz a milena@startonline.cz do správců účtu.
- Nemáte v Google Analytics nastavené měření cílů, příp. e-commerce pro eshopy? Rádi vám toto nastavení uděláme.
Tato služba se řídí našimi Obchodními podmínkami.