Oldtimer Parking

Případová studie online strategie
pro uvedení nového projektu do života

Oldtimer parking – Parkování pro veterány

w

Zadání

Petra Burcala přivedla  k velmi netradičnímu podnikání jeho záliba: postavil u zámku Liblice parkovací dům pro veterány.

Naším úkolem bylo vymyslet, jak využít online prostředí k tomu, abychom informaci o možnosti parkování veteránů dostali do specifické komunity majitelů těchto vozů.

Výsledky

  • Nastartovali jsme návštěvnost webu zápisy v mapách a bannerovou kampaní
  • Na nový web jsme začali přivádět přirozenou návštěvnost, a to díky blogu a zvolené obsahové strategii zaměřené na SEO
  • Slavnostního otevření v červnu 2017 se účastnilo 100 lidí a pokračujeme v dalších aktivitách 🙂
Se studiem Startonline jsme probírali, jaké možnosti online propagace jsou pro projekt Oldtimer Parking vhodné k tomu, aby se nabízená služba dostala k potenciálním zákazníkům.

Dohodli jsme se na úpravě textů na webu a tvorbě nového blogu. Napsali jsme první články a díky jejich trpělivé pomoci jsem byl v krátké době schopen vytvářet a zveřejnit články i sám. Domluvili jsme se i na dalších službách, které pomohou dostat informaci o mých službách do komunity majitelů veteránů.

Spolupráce probíhala svižně, StartOnline pohánělo věci vpřed, abychom celou práci zdárně dokončili. S prací jsem spokojen a mám radost, jak můj projekt ožil a vypravil se do světa.

Petr Burcal

Oldtimer parking

Online marketingová strategie

Jak propagovat na internetu službu, o které nikdo neví, nikdo ji nevyhledává a má navíc velmi specifickou cílovou skupinu? Tvorbu online strategie jsme zahájili analýzou vyhledávaných klíčových slov. Zjistili jsme, jaké potřeby mají majitelé historických vozů, které vozy je nejvíce zajímají, na jakých akcích se scházejí a jaké weby a sociální skupiny na internetu navštěvují. Pak jsme navrhli další postup. Strategii jsme rozčlenili dle tří cílových skupin:

Cílová skupinaMajitelé veteránů
Zájemci o koupi veterána
Majitele a správci www a FB stránek s veteránskou tematikouVeřejnost, kterou zajímají historická auta
Kde ji oslovíme• Na komunitních a inzertních webech
• Na stránkách s veteránskými akcemi a veteránských srazech
• Na jejich webech a FB stránkách
• Na dalších komunitních a inzertních webech
• Na stránkách s veteránskými akcemi
• Na Facebooku si prohlížejí fotky retro aut
Co ji nabídneme• Kvalitní články o auto veteránech
• Parkování pro veterány
• Pronájem zasedací místnosti
• Kvalitní články o auto veteránech
• Parkování pro veterány
• Pronájem zasedací místnosti
• Pronájem zasedací místnosti
• Projížďky veteránem
• Veřejné akce

Co jsme již udělali

  1. Upravili a rozšířili jsme texty na webu oldtimerparking.cz
  2. Zřídili jsme blog na WordPressu a napsali první články
  3. Novou lokalitu jsme zanesli do map Google a Seznam, vytvořili jsme firemní profily
  4. Připravili jsme pozvánky na slavnostní otevření parkování
  5. Vytvořili jsme Facebook stránku a událost Slavnostního otevření
  6. Požádali jsme o sdílení obsahu všechny FB stránky spřízněné obsahem
  7. Umístili jsme bannerové pozvánky na komunitní weby
  8. Pozvali jsme na otevření všechny provozovatele www a FB stránek

Tip na závěr

I pokud žádného veterána nevlastníte, můžete se na historickém vozu projet. Zaujmout by vás mohl i prostor k pronájmu určený pro rodinné či firemní akce s prohlídkou historických aut.

Retro projížďku či firemní akci můžete spojit s návštěvou Liblického zámku a o nevšední zážitek nedaleko Prahy máte postaráno.

Potřebujete něco podobného? Online marketing můžeme nastartovat i vám.

Práce na obsahové strategii a SEO pomohla získat gpscentru o 120 % vyšší tržby z vyhledávačů