Jahodárna Brozany nad Ohří je farma asi hodinu jízdy severně za Prahou. Na ploše 17 hektarů pěstuje různé plodiny, které prodává přes prodejní stánek u obce Doksany a přes vlastní e-shop.
Martin Cibulka se společníkem založili Jahodárnu v r. 2005 a dnes už zdaleka nepěstují pouze jahody. Naše podzimní kampaň na Facebooku se zaměřovala na prodej pravého českého česneku. Přečtěte si, jak to dopadlo.
Zadání
K tomu, aby bylo možné sledovat výsledky, bylo také potřeba nastavit měření výsledků na prezentačním webu Jahodárny i v eshopu a vzájemně tyto platformy provázat.
Realizovali jsme
- Nastavení měření cílů na webu a nastavení e-commerce měření v e-shopu
- Nastavení pixelu a následné nastavení publik pro realizaci remarketingu pro Facebook
- Příprava dokumentu oficiálních pravidel soutěže
- Realizace samotné soutěže
Jak jsme to vymysleli?
Cílili jsme jednak na současné fanoušky (necelých 25 tis. v čase zahájení soutěže), které bylo potřeba trochu rozhýbat a jednak na publikum podobné návštěvníkům e-shopu. Ze správných odpovědí jsme po 10 dnech soutěže vylosovali 4 výherce, kteří získali česnekový cop a voucher v hodnotě 1000 Kč na nákup v e-shopu dle vlastního výběru.
Soutěž splnila hned několik funkcí. Zvýšili jsme aktivitu na FB stránce a přitáhli jsme k ní i nové publikum. Soutěže na Facebooku však nejsou samoúčelné a proto na soutěžní příspěvek navazovala remarketingová kampaň zaměřená na prodej. Díky ní jsme oslovili s nabídkou e-shopu všechny, kteří se soutěží a s webem interagovali.
Pokud vás zajímá komplexní pohled na soutěže, přečtěte si náš článek Jak pořádat soutěže na Facebooku.
Soutěž na Facebooku přinesla:
reakcí
komentářů
sdílení
nových fanoušků
Jak se to projevilo v prodeji přes e-shop?
náklady na kampaň
%
zvýšení počtu objednávek
cena za konverzi
%
konverzní míra webu
Počet dokončených objednávek v e-shopu:


Tip na závěr
Pravý český česnek obvykle v Albertu či Tescu nekoupíte. Podívejte se i vy do e-shopu, kolik různých odrůd českého česneku existuje! My ve StartOnline jsme se už na zimu vybavili! Slibujeme, že nebudeme jeho velké množství konzumovat před odchodem do práce 🙂
Potřebujete něco podobného? Online marketing můžeme nastartovat i vám.
Podívejte se na novější a komplexnější případovou studii tohoto klienta, kde popisujeme výsledky spolupráce za 1,5 roku.