Hledáme zkušeného specialistu na sociální sítě se zápalem pro věc, min. 2-3 roky zkušeností se správou sociálních sítí z marketingové agentury nebo interního marketingového oddělení pro dlouhodobou spolupráci s naším studiem.

Jsi-li na Facebooku a Instagramu jako doma, baví-li Tě komunikace s lidmi na sítích a neustálé změny formátů, pravidel a algoritmů Tě nedostávají do úzkých, a zajímá-li Tě osobní a profesní rozvoj a spolutvorba svobodné firmy, čti dále.

Jak fungujeme a kdo je u nás specialista sociálních sítí?

Pro naše klienty tvoříme hodnotově zaměřené online marketingové strategie, které také realizujeme. Naše síla je především v rychlém pochopení byznysu klienta a vyvážení kreativity a intuice s analytikou a zapojením technologií. V našich strategiích využíváme synergii všech reklamních kanálů, proto nám záleží na dobré koordinaci a kvalitě každého člena týmu.

Jako specialista na sociální sítě budeš součástí realizačního týmu. Stratégové, kteří s klienty navrhují celou marketingovou strategii, budou společně s Tebou, jako garantem tohoto kanálu, řešit, jaká sociální síť je pro klienta vhodná a jakým způsobem ji budeme využívat pro naplnění stanovených cílů. Proto od Tebe potřebujeme perfektní znalost prostředí a možností využití jednotlivých platforem, neustále sledování a testování novinek a také zájem o dění na sítích obecně, které využijeme v prospěch našich projektů.

Tvým úkolem bude příprava redakčních plánů, kreativ a komunikace s lidmi na sítích. Víš, které formáty pro jaké cíle použít. Umíš si příspěvky napsat i vytvořit vizuál (grafiku, animace či video sestřih) v Canvě. Zajímají Tě možnosti AI a nebojíš se vyzkoušet nové nástroje. Máš kreativní nápady, ale udržíš i brand identity a tone of voice jednotlivých projektů. Oblasti, ve kterých nejsi doma, mohou doplnit další členové našeho týmu jako PPC specialista či grafik.

Představujeme si, že naše online strategie obohatíš zejména o:

  • lepší znalost community building ve skupinách,
  • navazování a rozvíjení různých typů partnerství,
  • emoce, tvorbu vztahů, komunikaci o kontroverzních a citlivých tématech,
  • průzkum trhu a mínění a získávání zpětné vazby na produkty či služby,
  • kreativní využití organicu, které přinese engagement a přirozené šíření kvalitního obsahu.

Co nabízíme?

Úvazek dle Tvých potřeb

U nás můžeš pracovat, kolik chceš a kdy chceš. Upřednostňujeme, pokud se chceš realizovat alespoň v rozsahu polovičního úvazku.

Svobodu a flexibilitu

Potřebujeme Tě minimálně 2 dny týdně ve Worklounge v pražském Karlíně, případně dle domluvy na schůzce u klienta po Praze. Jinak je to na Tobě.

Strategické myšlení a pestré projekty 

Získáš přehled a povědomí o strategickém řízení různých a pestře zaměřených projektů v oblasti e-commerce, online produktů i B2B. Časem si můžeš vybrat, co Tě baví nejvíce.

Osobní a profesní rozvoj 

V rámci firmy se nejen vzděláváme a rozvíjíme, ale principy osobního rozvoje i žijeme v denních interakcích. Směřujeme k tyrkysové firemní kultuře.

Hodinovou sazbu a pak fix ve výši úvazku

Na první 3 měsíce nabízíme hodinovou sazbu 400-600 Kč / hod.,podle toho, co umíš a poté možnost fixní odměny dle Tvých schopností a zvolené výše úvazku.

Co od tebe potřebujeme?

Na sítích jsi doma

Znáš Facebook i Instagram včetně nástrojů pro profesionály. Víš, co je to Business Manager a Meta Business Suite. Znáš rozdíly mezi Stories a Reels a víš, kdy je lepší použít jeden nebo druhý formát. Zjišťuješ si, co za novinky sítě chystají, studuješ je a budeš nás na ně upozorňovat.

Kreativita a proaktivita

Máš plnou hlavu nápadů, co by se dalo ještě na sítích publikovat. Nejen obsahově ale i formou. Dokážeš, odhadnout, jak na to fanoušci stránky budou reagovat. Nebojíš se jménem značky na sítích odpovídat na komentáře a reagovat. Sleduješ influencery a analyzuješ si, proč jim jejich obsah funguje. Dokážeš to aplikovat na našich projektech.

Odpovědnost a organizovanost

Jsi zodpovědný/-á. Když si něco domluvíme, platí to. Hlídáš si deadliny a víš, co ke své práci potřebuješ a dokážeš si o to říct.

Osobnostní vyspělost a práci na sobě

Zakládáš si na otevřené a kvalitní komunikaci a spolupráci s druhými, umíš uznat chybu a motivovat druhé, máš sebereflexi a zájem rozvíjet se osobnostně a profesně dále.

Dobrou angličtinu, případně němčinu

Dokážeš studovat oborové novinky v angličtině a také nastudovat podklady pro projekty. Zvládneš alespoň písemnou komunikaci v angličtině. Máme i projekty v němčině, takže pokud umíš i německy, je to velká výhoda.

Zaujala tě tato nabídka?

Ozvi se nám a napiš nám rovnou, co tě zaujalo. Zašli také svůj strukturovaný životopis. Zeptej se nás na to, co potřebuješ vědět. Pokud to rámcově bude sedět, rády si s tebou dáme schůzku naživo či online.