Hledáme PPC specialistu / specialistku se zápalem pro věc, min. 2-3 roky zkušeností se správou kampaní na sociálních sítích a ve vyhledávání pro dlouhodobou spolupráci s naším studiem.
Baví-li Tě správa kampaní v kontextu kvalitně a strategicky řízených projektů, zajímá-li Tě osobní a profesní rozvoj a spolutvorba svobodné firmy, čti dále.
Jak fungujeme a kdo je u nás PPC specialista?
Pro naše klienty tvoříme hodnotově zaměřené online marketingové strategie, které také realizujeme. Naše síla je především v zaměření na byznys a vyvážení kreativity a intuice s analytikou a zapojením technologií. V našich strategiích využíváme synergii všech reklamních kanálů, proto nám záleží na dobré koordinaci a kvalitě každého člena týmu.
PPC specialista v naší struktuře patří do realizačního týmu, kde společně s textařem, grafikem, webařem, specialistou na soc. sítě a pod. pracuje na dosažení stanovených cílů klienta. V tuto chvíli potřebujeme z kapacitních důvodů doplnit našeho skvělého kolegu, který Ti bude společně s projekťákem oporou, poradcem a supervizorem, než se s naší filosofií a způsobem práce sžiješ.
Chceš se o nás dozvědět více?
Náš web momentálně prochází re-designem.
Co nabízíme | Co od tebe potřebujeme |
---|---|
Úvazek dle Tvých potřeb U nás můžeš pracovat kolik chceš a kdy chceš. Upřednostňujeme, pokud se chceš realizovat alespoň v rozsahu polovičního úvazku. | Zkušenosti se správou kampaní Máš alespoň 2-3 roky zkušenost se správou kampaní, umíš především FB Business Manager, Google Ads a Sklik, poradíš si s GA4 a nastavením GDS reportů. Výhodou je znalost dalších nástrojů jako Marketing miner, Collabim, Clarity či Hotjar. |
Svobodu a flexibilitu Potřebujeme Tě 1-2 dny týdně ve Worklounge v pražském Karlíně. Jinak je to na Tobě. Pokud chceš pár měsíců pracovat z Bali, taky je to v pohodě. | Technickou a analytickou zdatnost Umíš si nastavit měření v kampaních, připravit feedy, zvolit optimalizační strategii, segmentovat remarketing, dokážeš udělat analýzu klíčových slov. S texty i vizuály Ti pomohou další členové týmu, pokud zvládneš alespoň drobné úpravy v textu či Canvě, je to výhoda. |
Strategické myšlení a pestré projekty Získáš přehled a povědomí o strategickém řízení různých a pestře zaměřených projektů v oblasti e-commerce, online produktů i B2B. Časem si můžeš vybrat, co Tě baví nejvíce. | Samostatnost a schopnost učit se Dokážeš si plánovat svůj čas, dodržuješ termíny, učíš se za běhu, zajímají Tě trendy ve Tvém oboru a nebojíš se testovat novinky. Proaktivně přicházíš s nápady na zlepšení a nečekáš, až se Tě na ně zeptáme. |
Osobní a profesní rozvoj V rámci firmy se nejen vzděláváme a rozvíjíme, ale principy osobního rozvoje i žijeme v denních interakcích. Směřujeme k tyrkysové firemní kultuře. | Osobnostní vyspělost a práci na sobě Zakládáš si na kvalitní komunikaci a spolupráci s druhými, umíš uznat chybu a podpořit druhé, máš sebereflexi a zájem rozvíjet se osobnostně a profesně dále. |
Hodinovou sazbu a pak fix ve výši úvazku Na začátek nabízíme hodinovou sazbu 350-450 Kč / hod., - podle toho, co už umíš a poté možnost fixní odměny dle zvolené výše úvazku. | Dobrou angličtinu, případně němčinu Dokážeš studovat věci v angličtině a nečekáš, kdo co „přechroustá“ do češtiny. Zvládneš správu kampaní v češtině, slovenštině, ale nebojíš se i jiných jazyků, kde máš k ruce textaře. |
Nového PPC specialistu potřebujeme ideálně od ledna 2024.
Co nabízíme?
Úvazek dle Tvých potřeb
U nás můžeš pracovat kolik chceš a kdy chceš. Upřednostňujeme, pokud se chceš realizovat alespoň v rozsahu polovičního úvazku.
Svobodu a flexibilitu
Potřebujeme Tě 1-2 dny týdně ve Worklounge v pražském Karlíně. Jinak je to na Tobě. Pokud chceš pár měsíců pracovat z Bali, taky je to v pohodě.
Strategické myšlení a pestré projekty
Získáš přehled a povědomí o strategickém řízení různých a pestře zaměřených projektů v oblasti e-commerce, online produktů i B2B. Časem si můžeš vybrat, co Tě baví nejvíce.
Osobní a profesní rozvoj
V rámci firmy se nejen vzděláváme a rozvíjíme, ale principy osobního rozvoje i žijeme v denních interakcích. Směřujeme k tyrkysové firemní kultuře.
Hodinovou sazbu a pak fix ve výši úvazku
Na začátek nabízíme hodinovou sazbu 400-500 Kč / hod., – podle toho, co už umíš a poté možnost fixní odměny dle zvolené výše úvazku.
Co od tebe potřebujeme?
Zkušenosti se správou kampaní
Máš alespoň 2-3 roky zkušenost se správou kampaní, umíš především FB Business Manager, Google Ads a Sklik, poradíš si s GA4 a nastavením GDS reportů. Výhodou je znalost dalších nástrojů jako Marketing miner, Collabim, Clarity či Hotjar.
Technickou a analytickou zdatnost
Umíš si nastavit měření v kampaních, připravit feedy, zvolit optimalizační strategii, segmentovat remarketing, dokážeš udělat analýzu klíčových slov. S texty i vizuály Ti pomohou další členové týmu, pokud zvládneš alespoň drobné úpravy v textu či Canvě, je to výhoda.
Samostatnost a schopnost učit se
Dokážeš si plánovat svůj čas, dodržuješ termíny, učíš se za běhu, zajímají Tě trendy ve Tvém oboru a nebojíš se testovat novinky. Proaktivně přicházíš s nápady na zlepšení a nečekáš, až se Tě na ně zeptáme.
Osobnostní vyspělost a práci na sobě
Zakládáš si na kvalitní komunikaci a spolupráci s druhými, umíš uznat chybu a podpořit druhé, máš sebereflexi a zájem rozvíjet se osobnostně a profesně dále.
Dobrou angličtinu, případně němčinu
Dokážeš studovat věci v angličtině a nečekáš, kdo co „přechroustá“ do češtiny. Zvládneš správu kampaní v češtině, slovenštině, ale nebojíš se i jiných jazyků, kde máš k ruce textaře.
Nového PPC specialistu potřebujeme ideálně od ledna 2024.
Zaujala tě tato nabídka?
Ozvi se nám a napiš nám rovnou, co tě zaujalo. Zašli také svůj strukturovaný životopis. Zeptej se nás na to, co potřebuješ vědět. Pokud to rámcově bude sedět, rády si s tebou dáme schůzku naživo či online.
Milena a Žanet, majitelky StartOnline
Zaujala tě tato nabídka?
Ozvi se nám a napiš nám rovnou, co tě zaujalo. Zašli také svůj strukturovaný životopis. Zeptej se nás na to, co potřebuješ vědět. Pokud to rámcově bude sedět, rády si s tebou dáme schůzku naživo či online.
Milena a Žanet, majitelky StartOnline