Hledáme PPC specialistu / specialistku se zápalem pro věc, min. 2-3 roky zkušeností se správou kampaní na sociálních sítích a ve vyhledávání pro dlouhodobou spolupráci s naším studiem.

Baví-li Tě správa kampaní v kontextu kvalitně a strategicky řízených projektů, zajímá-li Tě osobní a profesní rozvoj a spolutvorba svobodné firmy, čti dále.

Jak fungujeme a kdo je u nás PPC specialista?

Pro naše klienty tvoříme hodnotově zaměřené online marketingové strategie, které také realizujeme. Naše síla je především v zaměření na byznys a vyvážení kreativity a intuice s analytikou a zapojením technologií. V našich strategiích využíváme synergii všech reklamních kanálů, proto nám záleží na dobré koordinaci a kvalitě každého člena týmu. 

PPC specialista v naší struktuře patří do realizačního týmu, kde společně s textařem, grafikem, webařem, specialistou na soc. sítě a pod. pracuje na dosažení stanovených cílů klienta. V tuto chvíli potřebujeme z kapacitních důvodů doplnit našeho skvělého kolegu, který Ti bude společně s projekťákem oporou, poradcem a supervizorem, než se s naší filosofií a způsobem práce sžiješ.

Co nabízíme?

Úvazek dle Tvých potřeb
U nás můžeš pracovat kolik chceš a kdy chceš. Upřednostňujeme, pokud se chceš realizovat alespoň v rozsahu polovičního úvazku.

Svobodu a flexibilitu
Potřebujeme Tě 1-2 dny týdně ve Worklounge v pražském Karlíně. Jinak je to na Tobě. Pokud chceš pár měsíců pracovat z Bali, taky je to v pohodě.

Strategické myšlení a pestré projekty
Získáš přehled a povědomí o strategickém řízení různých a pestře zaměřených projektů v oblasti e-commerce, online produktů i B2B. Časem si můžeš vybrat, co Tě baví nejvíce.

Osobní a profesní rozvoj
V rámci firmy se nejen vzděláváme a rozvíjíme, ale principy osobního rozvoje i žijeme v denních interakcích. Směřujeme k tyrkysové firemní kultuře.

Hodinovou sazbu a pak fix ve výši úvazku
Na začátek nabízíme hodinovou sazbu 400-500 Kč / hod., – podle toho, co už umíš a poté možnost fixní odměny dle zvolené výše úvazku.

Co od tebe potřebujeme?

Zkušenosti se správou kampaní
Máš alespoň 2-3 roky zkušenost se správou kampaní, umíš především FB Business Manager, Google Ads a Sklik, poradíš si s GA4 a nastavením GDS reportů. Výhodou je znalost dalších nástrojů jako Marketing miner, Collabim, Clarity či Hotjar.

Technickou a analytickou zdatnost
Umíš si nastavit měření v kampaních, připravit feedy, zvolit optimalizační strategii, segmentovat remarketing, dokážeš udělat analýzu klíčových slov. S texty i vizuály Ti pomohou další členové týmu, pokud zvládneš alespoň drobné úpravy v textu či Canvě, je to výhoda.

Samostatnost a schopnost učit se
Dokážeš si plánovat svůj čas, dodržuješ termíny, učíš se za běhu, zajímají Tě trendy ve Tvém oboru a nebojíš se testovat novinky. Proaktivně přicházíš s nápady na zlepšení a nečekáš, až se Tě na ně zeptáme.

Osobnostní vyspělost a práci na sobě
Zakládáš si na kvalitní komunikaci a spolupráci s druhými, umíš uznat chybu a podpořit druhé, máš sebereflexi a zájem rozvíjet se osobnostně a profesně dále.

Dobrou angličtinu, případně němčinu
Dokážeš studovat věci v angličtině a nečekáš, kdo co „přechroustá“ do češtiny. Zvládneš správu kampaní v češtině, slovenštině, ale nebojíš se i jiných jazyků, kde máš k ruce textaře.

Nového PPC specialistu potřebujeme ideálně od ledna 2024.

Zaujala tě tato nabídka?

Ozvi se nám a napiš nám rovnou, co tě zaujalo. Zašli také svůj strukturovaný životopis. Zeptej se nás na to, co potřebuješ vědět. Pokud to rámcově bude sedět, rády si s tebou dáme schůzku naživo či online.