Hledáme zkušeného specialistu na sociální sítě a copywritera se zápalem pro věc, s min. 2-3 roky zkušeností s tvorbou obsahu a to nejen na sociálních sítích, ideálně z marketingové agentury nebo interního marketingového oddělení pro dlouhodobou spolupráci s naším studiem.

Jsi-li na Facebooku a Instagramu jako doma, baví-li Tě komunikace s lidmi na sítích a neustálé změny formátů, pravidel a algoritmů Tě nedostávají do úzkých, a víš, jak má vypadat správně napsaná landing page, čti dále.

Jak fungujeme a kdo je u nás specialista sociálních sítí

& copywriter ?

Pro naše klienty tvoříme hodnotově zaměřené online marketingové strategie, které také realizujeme. Naše síla je především v rychlém pochopení byznysu klienta a vyvážení kreativity a intuice s analytikou a zapojením technologií. V našich strategiích využíváme synergii všech reklamních kanálů, proto nám záleží na dobré koordinaci a kvalitě každého člena týmu.

Jako specialista na copywriting a sociální sítě budeš součástí realizačního týmu. Stratégové, kteří s klienty navrhují celou marketingovou strategii, budou společně s Tebou, jako garantem obsahu, řešit, jaký typ obsahu je pro klienta vhodný, jaká sociální síť a jak to celé bude do sebe zapadat, aby to naplňovalo cíle klienta. Proto od Tebe potřebujeme perfektní znalost prostředí a možností využití jednotlivých platforem, neustále sledování a testování novinek a také zájem o dění na sítích, blozích a dalších content platformách, které využijeme v prospěch našich projektů.

Tvým úkolem bude:

  • příprava redakčních plánů, kreativ a komunikace s lidmi na sítích,
  • tvorba obsahu pro web: blog, case studies, landing pages,
  • příprava kreativ a vizuálů pro kampaně,
  • psaní newsletterů.

Na čem můžeme stavět:

  • u sociálních sítích víš, které formáty pro jaké cíle použít,
  • umíš si příspěvky napsat i vytvořit vizuál (grafiku, animace či video sestřih) v Canvě (znalost Photoshopu je výhodou),
  • zajímají Tě možnosti AI a nebojíš se vyzkoušet nové nástroje,
  • máš kreativní nápady, ale udržíš i brand identity a tone of voice jednotlivých projektů,
  • skvěle ovládáš češtinu a nedělá Ti problém ani angličtina nebo němčina.

Co nabízíme?

Úvazek dle Tvých potřeb

U nás můžeš pracovat, kolik chceš a kdy chceš. Upřednostňujeme, pokud se chceš realizovat alespoň v rozsahu polovičního úvazku.

Svobodu a flexibilitu

Potřebujeme Tě minimálně 2x týdně ve Worklounge v pražském Karlíně, případně dle domluvy na schůzce u klienta po Praze. Jinak je to na Tobě.

Strategické myšlení a pestré projekty

Získáš přehled a povědomí o strategickém řízení různých a pestře zaměřených projektů v oblasti e-commerce, služeb i B2B.

Osobní a profesní rozvoj

V rámci firmy se nejen vzděláváme a rozvíjíme, ale principy osobního rozvoje i žijeme v denních interakcích.

Fix ve výši úvazku

Nabízíme fixnou odměnu dle Tvých schopností a zvolené výše úvazku.

Co od Tebe potřebujeme?

Na sítích jsi doma

Znáš Facebook i Instagram včetně nástrojů pro profesionály. Víš, co je to Business Manager a Meta Business Suite. Znáš rozdíly mezi Stories a Reels a víš, kdy je lepší použít jeden nebo druhý formát. Zjišťuješ si, co za novinky sítě chystají, studuješ je a budeš nás na ně upozorňovat.

Kreativita a proaktivita

Máš plnou hlavu nápadů, co by se dalo tvořit za obsah. Umíš zaujmout publikum na webu či sítích vhodně zvoleným vizuálem, obsahem, tone of voice a pod. Nebojíš se jménem značky na sítích odpovídat na komentáře a reagovat. Sleduješ influencery a copywritery a analyzuješ si, proč jim jejich obsah funguje. Dokážeš to aplikovat na našich projektech.

Odpovědnost a organizovanost

Jsi zodpovědný/-á. Když si něco domluvíme, platí to. Hlídáš si deadliny a víš, co ke své práci potřebuješ a dokážeš si o to říct.

Osobnostní vyspělost a práci na sobě

Zakládáš si na otevřené a kvalitní komunikaci a spolupráci s druhými, umíš uznat chybu a motivovat druhé, máš sebereflexi a zájem rozvíjet se osobnostně a profesně dále.

Dobrou angličtinu, případně němčinu

Dokážeš studovat oborové novinky v angličtině a také nastudovat podklady pro projekty. Zvládneš alespoň písemnou komunikaci v angličtině. Máme i projekty v němčině, takže pokud umíš i německy, je to velká výhoda.

Zaujala tě tato nabídka?

Ozvi se nám a napiš nám rovnou, co Tě zaujalo. Zašli také svůj strukturovaný životopis. Zeptej se nás na to, co potřebuješ vědět. Pokud to rámcově bude sedět, rády si s Tebou dáme schůzku naživo či online.