PŘÍPADOVÁ STUDIE GPS CENTRUM
Obsahová strategie a SEO
Jak obsahová strategie a SEO
pomohly získat gpscentru o
120 %
vyšší tržby z vyhledávačů
Jak obsahová strategie a SEO pomohly získat gpscentru o
120 %
vyšší tržby z vyhledávačů
Na začátku online marketingu
Obsahová strategie a SEO
Cílem obsahové strategie a SEO (optimalizace pro vyhledávače) bylo zvýšení objemu a kvality neplacené návštěvnosti z vyhledávačů. Při optimalizaci bylo třeba upravit obsah na webu tak, aby jednotlivé stránky webu byly vyhledávači vyhodnoceny jako kvalitní a relevantní vůči kýženým vyhledávacím dotazům.
Optimalizace webu pro vyhledávače měla několik kroků:
1
Zpracování rozsáhlé analýzy klíčových slov
Analýza klíčových slov nám umožnila zjistit, pod jakými frázemi lidé hledají produkty gpscentra.
2
Vypracování návrhů na změny struktury webu
Výstupy z předchozího bodu nám umožnily vypracovat návrhy na změnu struktury webu a následně i na optimalizaci obsahu samotných stránek.
3
Definování obsahové strategie
V tomto bodě jsme se rozhodli zdůraznit tvář gpscentra jako odborníka na GPS přístroje a z jeho personálu dodat image ochotného, a hlavně erudovaného rádce pro výběr zboží.
4
Vytváření obsahu pro web ve spolupráci s odborníky gpscentra
Poslední bod představoval psaní novinek, recenzí či článků, které porovnávají produkty a postupy nebo radí, jak se správně rozhodovat při výběru GPS navigací či chytrých hodinek.
Obsahová strategie a SEO
Cílem obsahové strategie a SEO (optimalizace pro vyhledávače) bylo zvýšení objemu a kvality neplacené návštěvnosti z vyhledávačů. Při optimalizaci bylo třeba upravit obsah na webu tak, aby jednotlivé stránky webu byly vyhledávači vyhodnoceny jako kvalitní a relevantní vůči kýženým vyhledávacím dotazům.
Optimalizace webu pro vyhledávače měla několik kroků:
1
Zpracování rozsáhlé analýzy klíčových slov
Analýza klíčových slov nám umožnila zjistit, pod jakými frázemi lidé hledají produkty gpscentra.
2
Vypracování návrhů na změny struktury webu
Výstupy z předchozího bodu nám umožnily vypracovat návrhy na změnu struktury webu a následně i na optimalizaci obsahu samotných stránek.
3
Definování obsahové strategie
V tomto bodě jsme se rozhodli zdůraznit tvář gpscentra jako odborníka na GPS přístroje a z jeho personálu dodat image ochotného, a hlavně erudovaného rádce pro výběr zboží.
4
Vytváření obsahu pro web ve spolupráci s odborníky gpscentra
Poslední bod představoval psaní novinek, recenzí či článků, které porovnávají produkty a postupy nebo radí, jak se správně rozhodovat při výběru GPS navigací či chytrých hodinek.
Za rok spolupráce na SEO jsme dosáhli
o 30 %
nárůst roční návštěvnosti
z vyhledávání
o 61 %
více objednávek v porovnaní
s předchozím rokem
o 123 %
větší tržby v porovnaní
s předchozím rokem
Za rok spolupráce na SEO jsme dosáhli
o 30 %
nárůst roční návštěvnosti
z vyhledávání
o 61 %
více objednávek v porovnaní
s předchozím rokem
o 123 %
větší tržby v porovnaní
s předchozím rokem