PŘÍPADOVÁ STUDIE
FURNATURA

Zvýšení povědomí značky
a prodejů přes e-shop

PŘÍPADOVÁ STUDIE FURNATURY

Zvýšení povědomí značky a prodejů přes e-shop

Jak nastartovat online marketing
nové značky

V prvním roce se objem
online prodeje meziročně
zvýšil o

100 %

při snížení podílů nákladů na obratu o 20%.

Linda Vacovská
majitelka Furnatury

„Hledala jsem někoho, kdo bude rozumět online marketingu a je schopen dodat výsledky založené na číslech. Mám již předešlé zkušenosti, kde mi někteří markeťáci – lidově řečeno – mazali med kolem huby. Pak jsem dostala doporučení na Žanet, a to bylo jiné: Žanet pracuje s čísly, dává podněty černé na bílém a umí klientovi říct i to, že něco smysl nemá.“

Jak nastartovat online marketing
nové značky

V prvním roce se objem
online prodeje meziročně
zvýšil o

100 %

při snížení podílů nákladů na obratu o 20%.

Linda Vacovská
majitelka Furnatury

„Hledala jsem někoho, kdo bude rozumět online marketingu a je schopen dodat výsledky založené na číslech. Mám již předešlé zkušenosti, kde mi někteří markeťáci – lidově řečeno – mazali med kolem huby. Pak jsem dostala doporučení na Žanet, a to bylo jiné: Žanet pracuje s čísly, dává podněty černé na bílém a umí klientovi říct i to, že něco smysl nemá.“

Na startu online marketingu

Linda, majitelka úspěšného psího salónu Dogtown v Praze, chtěla pro své zákazníky jen to nejlepší. Když nenalezla ideální psí kosmetiku, rozhodla se ji vyvinout sama. Tak vznikla značka Furnatura – přírodní kosmetika pro psy, která staví na kvalitě bez kompromisů. Cílem bylo nejen vytvořit skvělý produkt, ale také rozšířit povědomí o něm mezi pejskaři.

Linda hledala marketingového partnera, který pracuje na základě reálných výsledků a číslech. Po předchozích zkušenostech se startem online kampaní chtěla spolupráci, která bude transparentní a založená na důvěře. To se podařilo díky společnému přístupu, kde vše stojí na strategii a měřitelných výsledcích.

„Linda se na nás obrátila na doporučení naší jiné klientky. Byli jsme tak u nastartování online marketingu od začátku, a to je ideální. Online marketing není jen nastavení reklamy na Googlu, ale v prvé řadě vytvoření promyšlené a smysluplné strategie a její následné naplňování,“ říká Žanet Krasnecová, spoluzakladatelka studia StartOnline. 

Díky čemu jsme nastartovali online marketing Furnatury?

Po definování strategie jsme se zaměřili na konkrétní kroky – nastavení SEO pro lepší dohledatelnost, úpravu nákupního cyklu, a především na tvorbu obsahu a správný výběr kanálů pro komunikaci se zákazníky. Naším cílem bylo přivést značku k těm správným zákazníkům, kteří ocení kvalitu a hodnoty, které Furnatura nabízí.

1

Strategie: Definovali jsme celkovou strategii značky, včetně určení cílových skupin a komunikace hodnot.

2

Online analytika: Pravidelně sledujeme výkonnost kampaní, analyzujeme data a upravujeme postupy pro maximální efektivitu.

3

Nastavení online kampaní: Spravujeme kampaně na Google Ads a Facebooku s cílem zvyšovat povědomí o značce a podporovat prodeje.

4

SEO: Navrhli jsme obsahovou strategii pro web a blog pro lepší dohledatelnost ve vyhledávačích.

5

Staráme se o sociální sítě: Věnujeme se pravidelné komunikaci zejména na Facebooku a Instagramu. 

6

Newslettery: Připravujeme a rozesíláme pravidelné newslettery se zajímavým obsahem pro zákazníky.

Furnatura je značka přírodní kosmetiky pro psy, která vznikla z lásky ke čtyřnohým mazlíčkům a touhy poskytovat jim tu nejlepší péči. S důrazem na kvalitu a přírodní složení nabízí produkty, jako jsou šampony, kondicionéry a další kosmetické přípravky, které jsou šetrné k pokožce i srsti psů.

Naše aktivity:
Online strategie, tvorba obsahu na sociální sítě, Google Ads, Facebook Ads, emailing, obsahová strategie, online analytika

Díky čemu jsme nastartovali online marketing Furnatury?

Po definování strategie jsme se zaměřili na konkrétní kroky – nastavení SEO pro lepší dohledatelnost, úpravu nákupního cyklu, a především na tvorbu obsahu a správný výběr kanálů pro komunikaci se zákazníky. Naším cílem bylo přivést značku k těm správným zákazníkům, kteří ocení kvalitu a hodnoty, které Furnatura nabízí.

1

Strategie: Definovali jsme celkovou strategii značky, včetně určení cílových skupin a komunikace hodnot.

2

Online analytika: Pravidelně sledujeme výkonnost kampaní, analyzujeme data a upravujeme postupy pro maximální efektivitu.

3

Nastavení online kampaní: Spravujeme kampaně na Google Ads a Facebooku s cílem zvyšovat povědomí o značce a podporovat prodeje.

4

SEO: Navrhli jsme obsahovou strategii pro web a blog pro lepší dohledatelnost ve vyhledávačích.

5

Staráme se o sociální sítě: Věnujeme se pravidelné komunikaci zejména na Facebooku a Instagramu. 

6

Newslettery: Připravujeme a rozesíláme pravidelné newslettery se zajímavým obsahem pro zákazníky.

Za dobu spolupráce jsme dosáhli

Furnatura je prémiová značka, proto se nesoustředíme pouze na výkon, ale také na budování značky. Každým rokem se nám daří snižovat náklady na marketing, což vede nejen k vyšší ziskovosti, ale i k etablování značky na trhu prémiové kosmetiky pro psy.

Samotné tržby na e-shopu nejsou jediným výsledkem naší spolupráce. Díky marketingu vznikly nové obchodní příležitosti: zvýšené povědomí o značce přilákalo zahraniční odběratele, kteří nás oslovují s nabídkami spolupráce, což otevírá nové možnosti expanze.

Podíl nákladů na obratu

Změna brandové strategie

Na základě dat z kampaní a zpětné vazby od uživatelů jsme se s klientkou shodli na změně brandové strategie.

REVIZE STRATEGIE

Značka byla původně zaměřená na wellness pro psy – tedy na domácí psí lázně a hýčkání chlupatého kamaráda. Produkty však již od začátku řešily problémy se srstí, kůží a dalšími obtížemi. Původní brandové zaměření tedy neodpovídalo skutečnému účelu produktů.

Počet psů trpících kožními problémy každoročně roste. Aktuální data ukazují, že tyto obtíže postihují každého čtvrtého psa. Na tuto skutečnost je třeba reagovat, a to ne chemickou kosmetikou, která může psy dále dráždit.

ZMĚNA HLAVNÍHO SDĚLENÍ

Kosmetika Furnatura je výhradně přírodní a obsahuje kvalitní ingredience, které pomáhají psům bojovat s kvasinkami, zapařeninami a dalšími problémy. Zklidňuje podrážděnou kůži, zmírňuje svědění, a pes se tak méně škrábe.

Toto jasné sdělení se také promítlo do celkové komunikace značky – od „udělejte si doma psí lázně“ k „Furnatura – váš klíč ke zdravé srsti psa“.

PROMĚNA BRANDU

Ukázky příspěvků na sociálních sítích

Komunikace změny značky na sociálních sítích.

Ukázky emailingu

Jak se změna značky projevila v prodejích?

Zvýšení konv. poměru o

23 %

Zvýšení průměrné hodnoty objednávky o

32 %

Zvýšení tržeb oproti předešlému období o

64 %

„Spolupráce se Žanet je efektivní a přátelská,“ říká Linda, která Žanet postupně předala celý marketing značky. „Nedovedu si představit, že bych Žanet neměla. Vím, že to dělá dobře, a když něco navrhne, tak jí věřím a moc do toho nemluvím. Vyhovuje mi, že jednou za měsíc mi přijde faktura a naprosto přehledné vyhodnocení kampaní. Zároveň je Žanet velmi sdílná, takže když potřebuju něco vysvětlit, je k dispozici. Sama navíc přichází s nápady a je velmi důsledná.“

Dlouhodobá spolupráce

Pro nás ve StartOnline je důležitý nejen úspěch kampaní, ale i kvalitní a lidská spolupráce. Našim klientům poskytujeme partnerství založené na transparentnosti, důvěře a profesionálním přístupu.

Linda vyzdvihuje efektivní a přátelskou spolupráci: „Žanet ze StartOnline postupně převzala celý marketing značky Furnatura. Oceňuji její přístup, kdy přichází s vlastními nápady a dokáže věci vysvětlit srozumitelně. Díky ní vím, že je marketing v dobrých rukou.“

Tento přístup nám umožňuje spolupracovat s klienty na dlouhodobých projektech a dosahovat společně výjimečných výsledků.

Chcete také pomoci s nastartováním online marketingu?