PŘÍPADOVÁ STUDIE FURNATURY
Zvýšení povědomí značky a prodejů přes e-shop
Jak nastartovat online marketing
nové značky
V prvním roce se objem
online prodeje meziročně
zvýšil o
100 %
při snížení podílů nákladů na obratu o 20%.
Jak nastartovat online marketing
nové značky
V prvním roce se objem
online prodeje meziročně
zvýšil o
100 %
při snížení podílů nákladů na obratu o 20%.
Na startu online marketingu
Díky čemu jsme nastartovali online marketing Furnatury?
Po definování strategie jsme se zaměřili na konkrétní kroky – nastavení SEO pro lepší dohledatelnost, úpravu nákupního cyklu, a především na tvorbu obsahu a správný výběr kanálů pro komunikaci se zákazníky. Naším cílem bylo přivést značku k těm správným zákazníkům, kteří ocení kvalitu a hodnoty, které Furnatura nabízí.
1
Strategie: Definovali jsme celkovou strategii značky, včetně určení cílových skupin a komunikace hodnot.
2
Online analytika: Pravidelně sledujeme výkonnost kampaní, analyzujeme data a upravujeme postupy pro maximální efektivitu.
3
Nastavení online kampaní: Spravujeme kampaně na Google Ads a Facebooku s cílem zvyšovat povědomí o značce a podporovat prodeje.
4
SEO: Navrhli jsme obsahovou strategii pro web a blog pro lepší dohledatelnost ve vyhledávačích.
5
Staráme se o sociální sítě: Věnujeme se pravidelné komunikaci zejména na Facebooku a Instagramu.
6
Newslettery: Připravujeme a rozesíláme pravidelné newslettery se zajímavým obsahem pro zákazníky.
Díky čemu jsme nastartovali online marketing Furnatury?
Po definování strategie jsme se zaměřili na konkrétní kroky – nastavení SEO pro lepší dohledatelnost, úpravu nákupního cyklu, a především na tvorbu obsahu a správný výběr kanálů pro komunikaci se zákazníky. Naším cílem bylo přivést značku k těm správným zákazníkům, kteří ocení kvalitu a hodnoty, které Furnatura nabízí.
1
Strategie: Definovali jsme celkovou strategii značky, včetně určení cílových skupin a komunikace hodnot.
2
Online analytika: Pravidelně sledujeme výkonnost kampaní, analyzujeme data a upravujeme postupy pro maximální efektivitu.
3
Nastavení online kampaní: Spravujeme kampaně na Google Ads a Facebooku s cílem zvyšovat povědomí o značce a podporovat prodeje.
4
SEO: Navrhli jsme obsahovou strategii pro web a blog pro lepší dohledatelnost ve vyhledávačích.
5
Staráme se o sociální sítě: Věnujeme se pravidelné komunikaci zejména na Facebooku a Instagramu.
6
Newslettery: Připravujeme a rozesíláme pravidelné newslettery se zajímavým obsahem pro zákazníky.
Za dobu spolupráce jsme dosáhli
Podíl nákladů na obratu
Změna brandové strategie
Na základě dat z kampaní a zpětné vazby od uživatelů jsme se s klientkou shodli na změně brandové strategie.
ZMĚNA HLAVNÍHO SDĚLENÍ
Kosmetika Furnatura je výhradně přírodní a obsahuje kvalitní ingredience, které pomáhají psům bojovat s kvasinkami, zapařeninami a dalšími problémy. Zklidňuje podrážděnou kůži, zmírňuje svědění, a pes se tak méně škrábe.
Toto jasné sdělení se také promítlo do celkové komunikace značky – od „udělejte si doma psí lázně“ k „Furnatura – váš klíč ke zdravé srsti psa“.
Ukázky příspěvků na sociálních sítích
Komunikace změny značky na sociálních sítích.
Jak se změna značky projevila v prodejích?
Zvýšení konv. poměru o
23 %
Zvýšení průměrné hodnoty objednávky o
32 %
Zvýšení tržeb oproti předešlému období o
64 %
Dlouhodobá spolupráce
Pro nás ve StartOnline je důležitý nejen úspěch kampaní, ale i kvalitní a lidská spolupráce. Našim klientům poskytujeme partnerství založené na transparentnosti, důvěře a profesionálním přístupu.
Linda vyzdvihuje efektivní a přátelskou spolupráci: „Žanet ze StartOnline postupně převzala celý marketing značky Furnatura. Oceňuji její přístup, kdy přichází s vlastními nápady a dokáže věci vysvětlit srozumitelně. Díky ní vím, že je marketing v dobrých rukou.“
Tento přístup nám umožňuje spolupracovat s klienty na dlouhodobých projektech a dosahovat společně výjimečných výsledků.