CO BY VÁM NEMĚLO UTÉCT
ZE SVĚTA
ONLINE MARKETINGU
Brand strategie: Zlatý kruh a hodnotová nabídka v praxi
Ve StartOnline se kromě jiného zaměřujeme také na budování silných a působivých značek s použitím vhodné brand strategie. Jednou z
Jak na kampaně na LinkedIn I.
Zvažujete, zda se vám vyplatí dělat kampaně na LinkedInu? V sérii článků shrnu základní best practice, který LinkedIn doporučuje svým novým
Jak postupovat při tvorbě online produktu?
Čas karantény ukázal, jak je důležité nabízet služby nebo produkty také přes online prostředí. Některé firmy již fungující online nabídka
Google Tag Manager usnadní nastavení měření
Nedílnou součástí online marketingu je analýza a vyhodnocování dat a následná optimalizace online činností. K jejich získání však potřebujete na web
Analýza klíčových slov 5x pro váš byznys
Analýza klíčových slov, tj. analýza hledání na internetu, je vzácným zdrojem informací pro váš byznys. Napoví vám nejen to, která
Jak pořádat soutěže na Facebooku
Soutěžíte rádi? Uživatelé Facebooku ano! Uspějí zde soutěže, které pobaví, zároveň však tento formát můžete klidně využít i pro zvýšení
SSL certifikát zabezpečí váš web
Je spojení s vaším webem bezpečné? Jedním z účinných řešení zabezpečení webu je SSL certifikát, někdy nesprávně nazývaný „https certifikát“.
Marketing z pohledu hodnoty pro zákazníka
Umíte nosit brýle svých zákazníků? Víte, co pro ně představuje hodnotu, za kterou rádi zaplatí? Ve studiu StartOnline se nám
Co znamená GDPR pro váš web
Vaše přípravy na implementaci nařízení o ochraně osobních údajů (General Data Protection Regulation – GDPR) jsou pravděpodobně v plném proudu. GDPR
Jak upravit náhled sdílených odkazů na Facebooku
Zveřejňujete na Facebooku statusy s odkazem na váš či jiný web? Určitě jste zaznamenali, že nadále není možné upravovat obrázek,