Hledáme PPC specialistu / specialistku se zápalem pro věc, min. 3 roky zkušeností se správou kampaní na sociálních sítích a ve vyhledávání pro dlouhodobou spolupráci s naším studiem.
Jak fungujeme a kdo je u nás PPC specialista?
Pro naše klienty tvoříme hodnotově zaměřené online marketingové strategie, které také realizujeme. Naše síla je především v zaměření na byznys a vyvážení kreativity a intuice s analytikou a zapojením technologií. V našich strategiích využíváme synergii všech reklamních kanálů, proto nám záleží na dobré koordinaci a kvalitě každého člena týmu.
PPC specialista v naší struktuře patří do realizačního týmu, kde společně s textařem, grafikem, webařem, specialistou na soc. sítě a pod. pracuje na dosažení stanovených cílů klienta.
Co od tebe potřebujeme?
Zkušenosti se správou kampaní
Máš alespoň 3 roky zkušeností se správou kampaní, umíš především FB Business Manager, Google Ads a Sklik, poradíš si s GA4 a nastavením GDS reportů. Výhodou je znalost dalších nástrojů jako Marketing miner, Collabim, Clarity či Hotjar.
Technickou a analytickou zdatnost
Umíš si nastavit měření v kampaních, připravit feedy, zvolit optimalizační strategii, segmentovat remarketing, dokážeš udělat analýzu klíčových slov. S texty i vizuály Ti pomohou další členové týmu, pokud zvládneš alespoň drobné úpravy v textu či Canvě, je to výhoda.
Samostatnost a schopnost učit se
Dokážeš si plánovat svůj čas, dodržuješ termíny, učíš se za běhu, zajímají Tě trendy ve Tvém oboru a nebojíš se testovat novinky. Proaktivně přicházíš s nápady na zlepšení a nečekáš, až se Tě na ně zeptáme.
Osobnostní vyspělost a práci na sobě
Zakládáš si na kvalitní komunikaci a spolupráci s druhými, umíš uznat chybu a podpořit druhé, máš sebereflexi a zájem rozvíjet se osobnostně a profesně dále.
Dobrou angličtinu, případně němčinu
Dokážeš studovat věci v angličtině a nečekáš, kdo co „přechroustá“ do češtiny. Zvládneš správu kampaní v češtině, slovenštině, ale nebojíš se i jiných jazyků, kde máš k ruce textaře.
Co nabízíme?
Úvazek dle Tvých potřeb
U nás můžeš pracovat kolik chceš a kdy chceš. Upřednostňujeme, pokud se chceš realizovat alespoň v rozsahu polovičního úvazku.
Svobodu a flexibilitu
Potřebujeme Tě 1-2 dny týdně ve Worklounge v pražském Karlíně. Jinak je to na Tobě. Pokud chceš pár měsíců pracovat z Bali, taky je to v pohodě.
Strategické myšlení a pestré projekty
Získáš přehled a povědomí o strategickém řízení různých a pestře zaměřených projektů v oblasti e-commerce, služeb i B2B. Časem si můžeš vybrat, co Tě baví nejvíce.
Osobní a profesní rozvoj
V rámci firmy se nejen vzděláváme a rozvíjíme, ale principy osobního rozvoje i žijeme v denních interakcích.
Fix ve výši úvazku
Fixní odměna dle zvolené výše úvazku.
Zaujala tě tato nabídka?
Ozvi se nám a napiš nám rovnou, co tě zaujalo. Zašli také svůj strukturovaný životopis. Zeptej se nás na to, co potřebuješ vědět. Pokud to rámcově bude sedět, rády si s tebou dáme schůzku naživo či online.