PŘÍPADOVÁ STUDIE
GPSCENTRUM

OBSAHOVÁ
STRATEGIE A SEO

PŘÍPADOVÁ STUDIE GPS CENTRUM

OBSAHOVÁ STRATEGIE A SEO

JAK OBSAHOVÁ STRATEGIE A SEO
POMOHLY ZÍSKAT GPSCENTRU O

120 %

VYŠŠÍ TRŽBY Z VYHLEDÁVAČŮ

S gpscentrem jsme začali spolupracovat v létě 2016. Domluvili jsme se na realizaci komplexního online marketingu a nastavení správné online strategie pro prodej GPS zařízení přes e-shop. Naše činnost se tedy skládala ze dvou odlišných částí: první spočívala v reklamních kampaních s okamžitým efektem a druhá v nastavení obsahové strategie pro e-shop a realizaci SEO. Protože druhá část našich aktivit přinášela výsledky až po několika měsících, byla skvělým doplňkem k reklamním kampaním, které měla šanci při správné implementaci podpořit.

JAK OBSAHOVÁ STRATEGIE A SEO POMOHLY ZÍSKAT GPSCENTRU O

120 %

VYŠŠÍ TRŽBY Z VYHLEDÁVAČŮ

Gpscentrum je prodejcem autonavigací, fitness, sport a outdoor GPS zařízení, které prodává skrze 8 kamenných obchodů a e-shop. Společnost vyniká osobním a odborným přístupem.

PRIMÁRNÍM CÍLE SEO ÚPRAV

navrhnout a realizovat změny v informační architektuře webu

zvýšit přirozenou návštěvnost webu z vyhledávačů

a v neposledním řadě zvýšit prodej GPS zařízení přes e-shop.

OBSAHOVÁ STRATEGIE A SEO

Cílem obsahové strategie a SEO (optimalizace pro vyhledávače) bylo zvýšení objemu a kvality neplacené návštěvnosti z vyhledávačů. Při optimalizaci bylo třeba upravit obsah na webu tak, aby jednotlivé stránky webu byly vyhledávači vyhodnoceny jako kvalitní a relevantní vůči kýženým vyhledávacím dotazům.

Optimalizace webu pro vyhledávače měla několik kroků:

1

Zpracování rozsáhlé analýzy klíčových slov
Analýza klíčových slov nám umožnila zjistit, pod jakými frázemi lidé hledají produkty gpscentra.

2

Vypracování návrhů na změny struktury webu
Výstupy z předchozího bodu nám umožnily vypracovat návrhy na změnu struktury webu a následně i na optimalizaci obsahu samotných stránek.

3

Definování obsahové strategie
V tomto bodě jsme se rozhodli zdůraznit tvář gpscentra jako odborníka na GPS přístroje a z jeho personálu dodat image ochotného, a hlavně erudovaného rádce pro výběr zboží.

4

Vytváření obsahu pro web ve spolupráci s odborníky gpscentra
Poslední bod představoval psaní novinek, recenzí či článků, které porovnávají produkty a postupy nebo radí, jak se správně rozhodovat při výběru GPS navigací či chytrých hodinek.

Gpscentrum je prodejcem autonavigací, fitness, sport a outdoor GPS zařízení, které prodává skrze 8 kamenných obchodů a e-shop. Společnost vyniká osobním a odborným přístupem.

Luboš Maule
jednatel GPScentrum

Z prvotní myšlenky “pouze” vylepšit webové stránky a začít se “trochu více” věnovat on-line marketingu, se vyvinula sice velmi náročná, nicméně z dlouhodobého hlediska úspěšná spolupráce. Je skvělé, že začínají od základu, tedy s analýzou problému, a pak se mu skutečně věnují. Na StartOnline je neméně důležité i to, že dokáží motivovat nejen “on-line”, ale zejména při osobních schůzkách a probírání dalších strategií, kdy skutečně je vidět jejich zájem a zapálení pro věc.

OBSAHOVÁ STRATEGIE A SEO

Cílem obsahové strategie a SEO (optimalizace pro vyhledávače) bylo zvýšení objemu a kvality neplacené návštěvnosti z vyhledávačů. Při optimalizaci bylo třeba upravit obsah na webu tak, aby jednotlivé stránky webu byly vyhledávači vyhodnoceny jako kvalitní a relevantní vůči kýženým vyhledávacím dotazům.

Optimalizace webu pro vyhledávače měla několik kroků:

1

Zpracování rozsáhlé analýzy klíčových slov
Analýza klíčových slov nám umožnila zjistit, pod jakými frázemi lidé hledají produkty gpscentra.

2

Vypracování návrhů na změny struktury webu
Výstupy z předchozího bodu nám umožnily vypracovat návrhy na změnu struktury webu a následně i na optimalizaci obsahu samotných stránek.

3

Definování obsahové strategie
V tomto bodě jsme se rozhodli zdůraznit tvář gpscentra jako odborníka na GPS přístroje a z jeho personálu dodat image ochotného, a hlavně erudovaného rádce pro výběr zboží.

4

Vytváření obsahu pro web ve spolupráci s odborníky gpscentra
Poslední bod představoval psaní novinek, recenzí či článků, které porovnávají produkty a postupy nebo radí, jak se správně rozhodovat při výběru GPS navigací či chytrých hodinek.

ZA ROK PRÁCE NA SEO JSME DOSÁHLI

o 30 %

nárůst roční návštěvnosti
z vyhledávání

o 61 %

více objednávek v porovnaní
s předchozím rokem

o 123 %

větší tržby v porovnaní
s předchozím rokem

POTŘEBUJETE NĚCO PODOBNÉHO?

Chcete také nastartovat, rozšířit či zefektivnit váš projekt v online světě? Moc rádi se o něm dozvíme více.